Afdeling

Foto: Ed van der Schaft

SP Zevenaar, de afdeling voor de in 2018 heringedeelde gemeente Zevenaar, voert aktie en is zichtbaar op straat. De SP heeft contact met de inwoners van heel Zevenaar. Onze raadsfractie laat het SP geluid van de straat ook in de gemeenteraad horen. Wij leveren fundamentele kritiek op verkeerd beleid en doen voorstellen voor nieuw beleid. De afdeling in Zevenaar heeft bijna 100 leden en een kerngroep met actieve leden. Er is zeker ruimte voor jouw inbreng!

DOE MEE met de SP Zevenaar!

Vrijwilligers gezocht

Betrokkenheid en activisme zijn de basis van onze partij; we zijn niet voor niets de meest actieve lokale partij van het land! Lokaal actief en landelijk sterk!

De SP Zevenaar is dan ook altijd op zoek naar leden die zich actief willen inzetten. Dat kan op veel verschillende manieren:
- als medewerker bij campagnes
- als ondersteuning van het bestuur en de fractie
- als toekomstig raads- of commisielid
- als fotograaf of tekstschrijver voor de website
- als ondersteuner bij verschillende acties
- als creatieveling of klusser
- als ROOD trekker - Jong in de SP -
- als tekstschrijver
- als cartoonist
- als folderraar
- als klopper
- .....

Foto: Ed van der Schaft

Er wordt altijd geprobeerd leden daar in te zetten waar dat aansluit bij hun interesse en mogelijkheden. Doe vooral die dingen waar je voldoening uit haalt. Heb jij kennis en ervaring met bijvoorbeeld zorgorganisaties, thuiszorg, re-integratie, ondernemerschap, uitkeringen, financiën, maatschappelijk werk, wet- en regelgeving, jongerenthema’s, huisvesting etc? Vertel het ons! Jouw inbreng en ondersteuning van de fractie of het bestuur, is van grote waarde.

Schroom niet, je bent welkom! Neem contact met ons op!