Ze zijn Nuts

14 mei 2009

Actie tegen verkoop Nuon

Een flink aantal SP-ers had zich donderdagavond verzameld bij het gemeentehuis  van Zevenaar, waar die avond een commissievergadering zou plaats vinden. Onderwerp: Het voorstel van B&W van Zevenaar om de aandelen NUON te verkopen aan Vattenfall.

Demonstratie ze zijn nuts

21 maart 2009

ZE ZIJN NUTS

De SP afdeling Zevenaar heeft op vrijdag 6 maart een handtekeningenactie tegen de verkoop van het energiebedrijf NUON gehouden op de weekmarkt in Zevenaar, onder het motto: ZE ZIJN NUTS.

Ze zijn Nuts

18 februari 2009

Prikactie bij NUON Arnhem

Op woensdag 18 februari vond op het Hoofdkantoor van NUON in Arnhem een aandeelhoudersvergadering plaats. Diverse provinciale en gemeentelijke "aandeelhouders"
betraden het Hoofdkantoor. Aldaar werden ze opgewacht door een delegatie SP-ers, o.a. uit Zevenaar en Westervoort.
De dames en heren kregen NUTS versnaperingen aangeboden en de folder waarom de SP tegen deze uitverkoop van Nederlandse energiebedrijven is.
De SP is met enkele kleinere partijen tot nu toe een roepende in de woestijn. Toch blijkt dat steeds meer mensen zich realiseren dat de nuts bedrijven in onze handen moeten blijven. Het idee dat we straks voor energielevering afhankelijk zijn van dubieuze figuren als Berlusconi in Italië schrikt vele mensen af.
Overal in De Liemers vinden de handtekeningkaarten grif aftrek.
Nog niet getekend?
Ga naar https://sp.nl/zezijnnuts