Meldpunt RSD

Al lange tijd ontvangen wij berichten over de Regionale Sociale Dienst (RSD) De Liemers. Deze berichten hebben te maken met de behandeling van clienten door de RSD. Voelt u zich onprettig, niet juist of intimiderend behandeld door de RSD, laat ons dit dan weten.

Stop werken zonder loon!
Moet u werken zonder loon, of verplicht vrijwilligerswerk doen, laat ons dit dan ook weten. De SP Zevenaar wil graag een beeld krijgen van wat er speelt en waar (en hoelang) u moet werken zonder loon.

Tot hier! En nu verder, maar dan goed.
Recentelijk is, waar het gaat over de omgaan met mensen die een beroep doen op de RSD, een koerswijziging in het beleid beloofd. We willen echter niet dat het beeld wordt geschapen alsof altijd alles goed is gegaan. Met uw verhalen willen wij een rapport/zwartboek maken. Het mag duidelijk zijn wat anders moet, We willen geen misverstanden laten bestaan over de gedragsverandering welke bij medewerkers van de RSD nodig is voor een menswaardige behandeling van clienten.

U kunt uw verhaal ook anoniem naar ons sturen.

Hiervoor hebben wij een email adres aangemaakt, uw inbreng kunt u sturen naar: RSDKlachtSP