Startsein voor SP enquête in de gemeente Duiven

13 juni 2007

Startsein voor SP enquête in de gemeente Duiven

Op het zonovergoten Remigiusplein heeft de ledenwerkgroep Duiven, met hulp van medestanders uit Zevenaar en Westervoort, een begin gemaakt met de aangekondigde enquête. Inwoners van Duiven, Groessen en Loo kunnen zo hun mening geven over tevredenheid en verbeteringen in de gemeente.

Enquête Duiven

Aan de hand van de voorgelegde vragenlijst, waarin diverse aspecten, zoals (verkeers)veiligheid, milieu, voorzieningenniveau en leefklimaat binnen de gemeente aan de orde komen werd de mening gevraagd. Er zijn deze eerste dag zo’n zestig enquêtes gedaan waarin duidelijk naar voren kwam waarover tevredenheid bestaat, maar ook dat er nog een hoop verbeterd kan worden in Duiven.

In de maand juni wil de ledenwerkgroep de enquête voortzetten door de mensen aan huis te bezoeken en zo te weten te komen wat er het meeste leeft in onze gemeente. De ledenwerkgroep wil de uitslag van de enquête gebruiken om een of meerdere speerpunten voor de komende tijd te formuleren.