De weg terug omhoog

3 juni 2010

De weg terug omhoog

Op woensdag 2 juni was de SP weer goed zichtbaar in Zevenaar. De inmiddels bekende SP bakfiets toerde door het centrum van Zevenaar, waarbij op diverse plaatsen gestopt werd om vooral met mensen te praten en onze actiekranten, folders en sponsjes uit te delen.

Campagne in Zevenaar

Het Emile Roemer effect begint te werken. Emile is een Bekende Nederlander geworden! En net als op de radio, bij Standpunt NL, bleken veel mensen een voorstander van een regering met de SP. De SP heeft de weg omhoog weer gevonden.

Weet jij het al?

Noor / De Gelderlander

Natuurlijk brachten we ook een bezoek bij de redactie van De Gelderlander in Zevenaar. Er was al een persbericht uitgegaan over het kinderboek "Weet jij het al?"uitgegeven door de SP en o.a. bestemd voor scholen. En om dat persbericht kracht bij te zetten hebben we 1 exemplaar overhandigd aan één van de redacteuren van De Gelderlander.

's Avonds werden de over gebleven verkiezingskranten huis aan huis verspreid. Het was volstrekt veilig op straat want Emile Roemer gaf die garantie bij DWDD, want Mark en hij zaten nu bij Matthijs van Nieuwkerk! Kortom, de dag kon niet meer stuk.