De SP op campagne!

4 september 2012

De SP op campagne!

Campagne 2012
Zo vlak voor de verkiezingen willen wij natuurlijk iedereen informeren over onze standpunten, we zullen dus ook te vinden zijn op markten en bij evenementen in de regio. Afgelopen vrijdag stonden wij op de markt in Zevenaar, en maandag op de stations van Zevenaar en Didam.

Op donderdag 6 september staan wij op de markt in 's-Heerenberg, op vrijdag 7 september op de markt in Zevenaar en op zondag 9 september op de braderie in Beek! Dan kunt u voor al uw vragen bij ons terecht, en dit kan natuurlijk ook via e-mail.

Campagne 2012

Bij onze kraam konden mensen op blikken gooien met de afbeeldingen van de lijsttrekkers er op. Iedereen mocht zelf de blikken opstellen, dan driemaal gooien en kijken of er een coalitie te vormen was met de nog staande blikken. Dit gaf veel gespreksstof, jong en oud deed eraan mee, en het was natuurlijk erg leuk om te doen!

Campagne 2012

Ook veel belangstelling was er voor het tomatengooien op ongewenste maatregelen van het huidige kabinet. Er zijn een aantal goede discussies ontstaan, er waren dan ook veel gespreksonderwerpen.
Verder waren er opmerkingen over het mediacircus, betrouwbaarheid van politici en gekissebis in de debatten. En ook complimenten aan het adres van Emile Roemer: "Man van deze tijd", "blijft zichzelf", "de mens centraal".