Campagne, campagne, stemmen!

21 november 2017

Campagne, campagne, stemmen!

Foto: SP

Na dagen en weken campagne activiteiten, waarnaast ook nog actie gevoerd is, staan we aan de vooravond van belangrijke verkiezingen. De nieuwe gemeente Zevenaar staat voor enorme uitdagingen. Uitdagingen die wel door de SP benoemd zijn, maar waar andere partijen liever over zwijgen. Desondanks is morgen de dag waarop de inwoners hun stem mogen geven aan de partij die het best voor hen opkomt.

SP Zevenaar kijkt terug op een intensieve campagne. We zijn op veel verschillende locaties geweest in Zevenaar-stad en in de dorpen. We hebben gesproken met bewoners en ondernemers. Met een verkiezingskrant, flyers en een realistisch verkiezingsprogramma hebben we de aandacht gevraagd voor onze activiteiten uit het verleden en de plannen voor de toekomst.

Het bezoek van Emile Roemer aan Zevenaar was super. Emile kwam hier om even een 'momentje te flyeren'. We hebben met ondersteuning van de media aandacht gevraagd voor de grote uitdaging voor Zevenaar op het gebied van verkeer over de weg, het water, het spoor en door de lucht. Emile heeft in gesprek met de actiegroep "De Babberichseweg Trapt op de Rem" uit eerste hand over problemen met veiligheid en verkeersoverlast aan de Babberichseweg en Witte Kruis gehoord. Dit type problemen zijn niet op te lossen door alleen op lokaal niveau politiek aan te pakken. Alle bestuurslagen zijn nodig. Naast lokaal de problemen aankaarten, is de SP ook op provinciaal niveau en in de Tweede Kamer met de problemen van Zevenaar bezig. (Bekijk het interview op onze Facebook pagina)

Foto: Rino

SP Zevenaar bedankt niet alleen de mensen op de onderstaande groepsfoto, maar ook alle andere mensen die onze verkiezingscampagne mogelijk gemaakt hebben. Het woord is nu aan de kiezer.

Foto: Rino Geerdinck